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[KurtzPel]Steamページ[2019-01-20更新]

[KurtzPel]Steamページ[2019-01-20更新]

▼Steamページ

URL:https://store.steampowered.com/app/844870/KurtzPel/

 

 

配信予定日はQ1 2019となってます。

また、早期アクセスとなってます。

 

ページ内では早期アクセスの理由など書いてあります。

▼原文直訳

■早期アクセスにした理由

「最初のゲームデザインの概念を明らかにした後、私たちは世界中のプレイヤーからたくさんの関心を集めました。私たちはこの一年を通してゲームを開発してきましたが、PvP、PvE、クラス、そして追加のゲームシステムでもっと多くのコンテンツを作成することにまだ取り組んでいます。アーリーアクセスでリリースすることで、プレーヤーからのフィードバックを聞き、必要に応じてさらに改良を加えて、プレーヤーがプレーすることを楽しみにしている最終的な最終バージョンのKurtzpelをさらに磨き上げることを願っています。」

■このゲームは大体どのくらいの期間早期アクセスですか?

2019年内にフルバージョンをリリースする予定です。ロードマップに基づいてゲームの開発を続けます。プレーヤーからのフィードバックとEarly Accessが提供するデータは、最高のゲームを可能にするために私たちに力を与えるのに非常に役立ちます。」

■早期アクセスバージョンと計画されているフルバージョンの違いは?

「Early Access中に、追加のクラス新しいPvPおよびPvEコンテンツが追加され、フルバージョンリリースに至る予定です。また、バグ修正にも取り組んでいきます。
計画された最終版には以下が含まれます。
– その他のクラスと関連スキル
– プレイヤーが参加するためのヒロイックNPC、それぞれの報酬、および新しいPvEコンテンツ
– 新しいマルチプレイヤーPvPモード
– 新しいPvPランクベースのシステムと関連コンテンツ
– Heroic NPCとのカスタムインタラクション
– より良いクラスバランスと生活の質の改善(プレイヤーからのフィードバックに基づく)

■早期アクセスバージョンの現状はどうなっていますか?

“”現在のEarly Accessバージョンには、以下の内容と機能が含まれています。
4つのPvPモード
– 習得して訓練できる4つのキャラクタークラス
(これらのクラスは現在競争力のあるプレーのためにバランスが取れています
各クラスに8つのスキルタイプ
– さまざまなレベル範囲の各Quest NPCプロバイダーに関連する3つのPvEモード
– キャラクタークラスごとにNPCが配布するスキルと衣装
– キャラクター・コスチュームカスタマイズシステムと備品染めシステム
– コミュニティベースのロビータウン(Eltheca)
現在、私たちはPvEコンテンツの品質とプレイヤーがHeroic NPCとやり取りする方法の向上に焦点を当てています。さらに、幅広いPvPコンテンツとゲームバランスの最適化が私たちの最優先事項であると考えています。私たちはスチームフォーラムや一般的なプレイヤーからのフィードバックを積極的にフォローしています。私たちはKurtzPelコミュニティが最高のゲームを可能にするので提供するどんなフィードバックでも楽しみにしています。」

■早期アクセス期間中と期間後ではゲームの価格は変わりますか?

「はい。アーリーアクセスの後、価格は、これから提供する予定のコンテンツの定性的および定量的価値に関する分析に基づいて調整されます。しかしながら、私達は私達の初期の支持者の全てが報われることを確実にするでしょう。アーリーアクセス版のKurtzPelを購入した人のために、それらのプレーヤーは、再び同じ内容を購入する必要なしに、最終リリース版で彼らのアーリーアクセスコンテンツにアクセスすることができます。

■どうやって開発プロセスにコミュニティを参加させる予定ですか?

「開発の初期段階から、Facebook、Twitter、YouTubeを介してKurtzPelの開発の進捗状況を共有してきました。
Early Accessがリリースされると、プレイヤーはKurtzPelで他のプレイヤーと出会うことができ、彼らは指定されたKurtzPel Steamコミュニティページを通して直接私たちにフィードバックを提供することができます。私たちはSteamコミュニティに積極的かつ積極的に参加し、私たちのソーシャルメディアチャンネルでも開発の進歩を共有します。私たちはプレーヤーの視点とフィードバックを大切にしているので、開発者として、私たちは常にフィードバックを監視し、それに応答してきました。また、あなたのアイデアや提案をゲームに実装することも検討します。」

 

 

以下、原文

早期アクセスにした理由

“After we revealed the initial game design concept, we received a ton of interest from players around the world. We have been developing the game throughout this last year, but we are still working on creating more content in PvP, PvE, Classes, and additional game systems. By releasing in Early Access, we hope to hear feedback from players and make further improvements as needed to further expand and polish the definitive, final version of Kurtzpel that our players are looking forward to playing.”

このゲームは大体どのくらいの期間早期アクセスですか?

“We plan to release the full version within 2019. We will continue to develop the game based on our roadmap. Player feedback and the data Early Access will provide will be very helpful in empowering us to make the best game possible.”

早期アクセスバージョンと計画されているフルバージョンの違いは?

“”During Early Access, additional classes, new PvP and PvE content will be added; leading up to the full version release. We will also be working on bug fixes.
The planned, final version will contain the following:
– More Classes and related skills
– Heroic NPCs for players to engage with, their respective rewards and new PvE content
– A new multiplayer PvP mode
– New PvP Rank-based systems and related content
– Custom interactions with Heroic NPCs
– Better class balance and quality of life improvements (based on player feedback)””

早期アクセスバージョンの現状はどうなっていますか?

“”The current Early Access version contains the following content and features:
– 4 PvP modes
– 4 Character Classes that can be acquired and trained up
(These classes are currently balanced for competitive play)
– 8 Skill types for each class
– 3 PvE modes related to the respective Quest NPCs providers in a number of different level ranges
– Skills and Costumes distributed by NPCs for each Character Class
– A Character and Costume customization system and Equipment Dye System
– Community-Based Lobby Town (Eltheca)
Currently, we are focusing on improving the quality of PvE content and the way players interact with the Heroic NPCs. In addition, we believe that a wide selection of PvP content and game balance optimization are our highest priorities. We’ll be actively following the steam forums and general player feedback. We look forward to any feedback our KurtzPel community provides as this will allow for the best game possible.””

早期アクセス期間中と期間後ではゲームの価格は変わりますか?

“Yes, after Early Access, the prices will be adjusted based on analysis pertaining to qualitative and quantitative value of the featured content we’ll be providing. However, we will make sure that all of our early supporters are rewarded. For those who have purchased the Early Access version of KurtzPel, those players will still be able to access their Early Access content in the Final Release Version without having to purchase that same content again.”

どうやって開発プロセスにコミュニティを参加させる予定ですか?

“”We have been sharing the development progress of KurtzPel via Facebook, Twitter, and YouTube since the early stages of development.
When Early Access releases, the players will be able to meet other players in KurtzPel and they’ll be able to provide feedback to us directly through the designated KurtzPel Steam Community Page. We will be actively and proactively involved in the Steam community and sharing our development progress on our social media channels as well. Since we value our players’ perspectives and feedback, we, as a developer, have always monitored and respond to feedback. We will also consider implementing your ideas and suggestions in the game.””

 

▼おしらせ(全ての記事に表示されます)


KurtzPelをもっと楽しむために
日本のDiscordコミュニティを立ち上げました。

ゲーム内とは違い9割以上が日本人の参加です。
現在も200名以上が参加してます。
300名超えました。
500名超えました。
1000名超えました。


世界中のKurtzPelのDiscordコミュニティで一番大きいみたいです。

テキスト&ボイスチャットはもちろん、
初心者の質問からコンボの研究、スクリーンショット掲示板などもあります。
日本のPvP上位プレイヤーのカスタムマッチも自主的にされています。
今日始めたばかりの方も全然気楽に参加されてください。

あいさつ等の発言は強制ではありません。
最低限のルールだけ守って皆で楽しくご利用ください_(:3」∠)_

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